رئيس اداره تبليغات مهريز:

تلاش‌هاي دشمنان براي تضعيف پايه‌هاي انقلاب همواره بي‌ثمر است

یزدفردا: رئيس اداره تبليغات اسلامي مهريز، تلاش‌هاي دشمنان اسلام براي تضعيف پايه‌هاي انقلاب را در طول 30 سال گذشته و پس از اين نيز بي‌ثمر خواند.

حجت‌الاسلام مجيد جعفرپور امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مهريز اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامي ايران بعد از پيروزي انقلاب با روش‌هاي مختلف كوشيده‌اند تا باورهاي ديني مردم را تضعيف كرده و پايه‌هاي مستحكم نظام اسلامي را تخريب كنند اما با وجود اين تلاش‌ها مردم ايران فتنه‌هاي آنها را با حضور گسترده و دندان‌شكن خود در تمام مراسم‌هاي انقلابي خنثي كرده‌اند.
وي با اشاره به آيين‌هاي ويژه بزرگداشت سي و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بيان داشت: دهه فجر امسال فرصت دوباره‌اي براي تجلي حضور روحانيان و مردم متدين ايران اسلامي در دفاع از اسلام و انقلاب و تجديد بيعت با رهبري است.
رئيس اداره تبليغات اسلامي مهريز خاطرنشان كرد: انقلاب متعلق به مردم است و برنامه‌هاي دهه فجر امسال بايد به صورت مردمي و توسط نهادها و تشكل‌هاي مردمي اين شهرستان با صلابت خاص و پرشورتر از گذشته برگزار شود.
جعفرپور بر بهره‌گيري از استطاعت‌ها و توانمندي‌هاي بالقوه علمي و فكري حوزه علميه و فراهم‌سازي زمينه حضور و مشاركت فعال روحانيان در امر برنامه‌ريزي و برگزاري هرچه شايسته‌تر مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و آيين‌هاي گراميداشت ايام‌ دهه فجر در اين شهرستان تاكيد كرد و ادامه داد: مردم پس از روحانيت و امام راحل (ره) نقش اساسي در پيروزي انقلاب اسلامي ايران داشتند و در اين ميان نقش بي‌بديل روحانيت در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي نبايد از اذهان دور شود و اين مسئله بايد در جامعه ايران اسلامي تبيين شود.
رئيس اداره تبليغات اسلامي مهريز با اشاره به مصادف شدن دهه فجر انقلاب اسلامي در سال جاري با ايام محرم و صفر و حفظ شأن اين ايام را خواستار شد و گفت: برنامه‌هاي ايام‌الله پيروزي انقلاب اسلامي و راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه امسال بايد به گونه‌اي تنظيم شود كه كوچك‌ترين هتك حرمت و خدشه‌اي به ايام سوگواري سيدالشهدا (ع)، حضرت محمد (ص)، امام حسن مجتبي (ع) و علي بن‌موسي الرضا (ع) صورت نگيرد.
وي با اشاره به فتنه‌هاي دشمن در طول 30 سال انقلاب و به ويژه در اتفاقات اخير در ماه محرم خاطرنشان كرد: تمام هدف دشمن در از بين بردن ارزش و اعتبار نظام و ولايت است كه همين مسئله وظايف روحانيت را در قبال انقلاب سنگين‌تر كرده است.
جعفرپور ادامه داد: روحانيت ما بايد در طول سال و به ويژه در مراسم‌هاي مهم مذهبي و ديني و انقلابي به ويژه ايام دهه فجر امسال، اين مسائل را به درستي براي مردم بيان كنند و در جامعه بصيرت ديني و اجتماعي ايجاد كنند.
وي تصريح كرد: اين انقلاب ثمره خون هزاران شهيد است و نبايد به ناحق پايمال شود و همه ما موظف به نگهباني از اين انقلاب هستيم.
رئيس اداره تبليغات مهريز اضافه كرد: به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس و مهد‌كودك‌ها و غبارروبي و عطرافشاني و گلباران قبور مطهر شهدا و ويزيت رايگان بيماران گوشه‌اي كوچك از مهم‌ترين برنامه‌هاي اين اداره در گراميداشت اين ايام است كه در سطح شهرستان به اجرا در مي‌آيد.
شهرستان مهريز با جمعيتي بالغ بر 45 هزار نفر در 35 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا